星期二, 2月 20, 2007

葵涌廣場一間時裝店被騙

真人真事 (網友朋友的遭遇)
係 2006-03-12,大約下午 4 點左右,我朋友與一名女性朋友到葵涌廣場 3樓一間叫「 2 零零衫」時裝店買衫,當時店內無乜人,得我朋友 2人及該女售貨員。
咁果位女售貨員就招呼佢地,扮到好熱情,將把雞公聲壓低扮到好溫柔問:「隨便睇。」。
我朋友就無防避選左兩條褲(價值 $200),但係呢位女售貨員就話無得試,因為 d褲己經好平,中碼就應該合身,之後佢就比兩條中碼比我朋友,我朋友就比錢呢位女售貨員,呢位女售貨員就將兩條褲入落膠袋比我朋友,仲話如果唔合身可以拿返店換。
點知我朋友返到屋企發現兩條褲係細碼,想打電話比果個位女售貨員,佢就話:可能搞錯,妳可以返黎換,但係妳果兩條依家就無中碼,妳可以留低電話,有的話我通知妳」。
之後我朋友就留低電話等佢回覆,一等就2-3日。我朋友就再打電話去,係呢位女售貨員聽,佢話:「小姐妳的褲到依家都無中碼,有我就通知妳。」
我朋友:「我買個時妳就話有,比錢之後就話無,妳地點做生意嫁。」
女售貨員:「咁依家妳想點,無我都無辨法 (當時態度已經不耐煩),妳等下啦。」
我朋友:「妳咁無責任,我同妳老闆講。」
女售貨員:「好呀死八婆,妳咪同我老闆講囉,我好驚呀。(態度極串)」
我朋友:「妳叫妳老闆聽。」
女售貨員:「好呀死八婆,我就係老闆,妳講啦,我好驚呀,驚妳唔去消委會投訴。」跟住就收我朋友線。
我朋友好唔甘心,就係第 2 日去返「 2 零零衫」時裝店要求換褲,點知個女售貨員(佢長頭髮,肥肥地,面好圓,雞公聲,大pet pet,5 呎欠半吋,有 D似葉劉淑儀,見到都想丙佢)一見到我朋友就已經好唔禮貌:「死八婆,無得換呀,妳好走啦,費事要 "實Q"上黎。」
我朋友呆一呆,就話:「好呀,我豪比妳,死乞兒,妳咁樣做生意,望妳無生意早d執笠。」
女售貨員:「妳都 x 九,大把白痴同我買衫。」之後我朋友就走。
現通知各界朋友注意呢間黑店,小心受騙:地址:葵芳葵涌廣場 3 樓一間叫「 2 零零衫」的時裝店